معرفی افزونه جدید آپارتمانا ((افزونه اسمارت پوز))

با انتشار افزونه ی جدید آپارتمانا مدیران مجتمع های مسکونی و تجاری می توانند از طریق کارتخوانهای هوشمند یا اسمارت پوز اقدام به جمع آوری شارژ نمایند.موضوع دریافت به موقع شارژ از واحدها و همچنین ثبت حساب و کتاب اهالی ساختمان، یکی از دغدغه های اصلی مدیر ساختمان می‌باشد. تیم مکعب هوشمند پویا تلاش کرد تا با تولید نرم‌افزار آپارتمانا و قرار دادن امکان مشاهده و پرداخت آنلاین شارژ توسط اهالی ساختمان ، تا حد زیادی این دغدغه را برطرف کند.

با مجهز نمودن ساختمان به نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا  مدیر ساختمان به راحتی میتواند شارژ ماهیانه را در آپارتمانا اعلام نموده و ساکنین هم از طریق اپلیکیشن پرداخت شارژ آپارتمانا و هم از طریق لینک پرداخت درون پیامک های دریافتی از آپارتمانا، اقدام به پرداخت شارژ خود نمایند.

تیم تحلیل و نیازسنجی آپارتمانا بعد از بررسی عملکرد ساختمان های مجهز به آپارتمانا  در یک بازه ی زمانی یکساله، به یک نتیجه جالب دست یافت.

که پس از بررسی های انجام شده و تماس با این دسته از افراد متوجه شدیم که برخی از ساکنین به دلایلی  زیر نمی توانند از قابلیت پرداخت آنلاین استفاده کنند :

1- عدم دسترسی به اینترنت یا گوشی هوشمند

2- عدم فعالسازی رمز دوم پویا و نداشتن امکان پرداخت اینترنتی

حال برای این دسته از افراد دو نوع راه حل وجود دارد:

1- راه حل سنتی

این دسته از افراد همچون گذشته اقدام به پرداخت شارژ خود از دو روش زیر می‌کنند :

1- حواله کارت به کارت

2- پرداخت از طریق کارتخوان (پوز) در صورت وجود در مجتمع

در هردوی این روش مشکلاتی هم برای ساکنین و هم مدیر ساختمان بوجود می آمد.

در حالت اول باید رسید حواله توسط ساکن برای مدیر ارسال شود و سپس مدیریت می بایستی واریزی ایشان را از طریق گردش حساب ساختمان ، راستی آزمایی نموده و سپس در نرم افزار آپارتمانا از طریق گزینه ” تسویه دستی” اقدام به ثبت دریافتی ایشان می نمود که هم برای مدیر و هم ساکنین و مالکین وقت گیر می باشد.

در حالت دوم نیز ،مدیر (یا عوامل مدیر) ساختمان برای دریافت شارژ از ساکنین ، میبایستی  به صورت حضوری سراغ تمام واحد های بدهکار رفته و بوسیله کارتخوان سیار،  شارژ را دریافت نمایند  و یا در حالت بهتر یک دستگاه کارتخوان در بخش لابی یا نگهبانی مجتمع نصب نموده تا خود اهالی اقدام به پرداخت بدهی خود نمایند. در این حالت نیز، علاوه بر ایجاد مزاحمت برای اهالی مجتمع نیز باید ثبت دریافتی به صورت دستی و توسط مدیر ساختمان و پس از رویت فیش دستگاه انجام شود.

2- راه حل آپارتمانا : افزونه اسمارت پوز آپارتمانا

ویدئوی نحوه‌ی کار با افزونه اسمارت پوز آپارتمانا

از طریق افزونه “اسمارت پوز ” آپارتمانا مدیر ساختمان براحتی و بدون هیچ دردسری میتواند شارژ ساکنین را بموقع جمع‌آوری نماید. با این افزونه تمامی افراد ساختمان می توانند از طریق کارتخوان هوشمند اقدام به پرداخت بدهی شارژ خود نمایند .

بدین شکل که مدیر ساختمان میتواند این دستگاه پوز هوشمند را درقسمت لابی یا نگهبانی ساختمان قرار دهد تا ساکنین خودشان اقدام به پرداخت بدهی شارژ خود نمایند .

ساکنین میتوانند خودشان بر روی صفحه نمایش کارتخوان هوشمند ، واحد خود را انتخاب نموده و صورت حساب خود را مشاهده نمایند . سپس با انتخاب صورتحساب شارژ موردنظر ، وکشیدن کارت خود آن را پرداخت کنند….

تفاوت اصلی میان کارتخوان معمولی با کارتخوان هوشمند (اسمارت پوز ) چیست؟؟؟

در صورتیکه شما از طریق کارتخوان های معمولی اقدام به دریافت شارژ نمایید ، می بایستی به صورت دستی ، دریافتی ساکنین را در آپارتمانا ثبت نمایید

با پرداخت از طریق کارتخوان هوشمند دیگر نیازی به ارائه رسید پرداخت به مدیر جهت ثبت پرداختی ساکن نیست. چرا که دستگاه از طریق وب سرویس به حساب کاربری ساختمان در آپارتمانا متصل می باشد .لذا تمامی اطلاعات پرداخت همانند پرداخت آنلاین ، در آپارتمانا ثبت و تسویه واحد مورد انجام می شود.

همچنین دیگر نیازی نیست تا شخص پرداخت کننده جهت اطلاع از میزان بدهی خود به دنبال مدیر یا بخش مالی مجموعه باشد . چرا که در Smart POS، ساکن بدهی شارژ را مشاهده و سپس برای پرداخت آن اقدام میکند.

یکی از قابلیت های مهم دستگاه های Smart POS قابلیت اتصال به اینترنت است که استفاده از آن را برای شما خیلی راحت تر میکند…

معرفی اجمالی دستگاه اسمارت پوز (urovo i9000):

smart pos

این اسمارت پوز دارای استاندارد های جهانی و ملی (شاپرک) میباشد.این دستگاه امکان استفاده از یک سیم کارت به صورت فعال و همچنین یک کارت حافظه  micro SD تا ظرفیت 128 گیگ پشتیبانی میکند. دو پردازنده اصلی و موازی در این دستگاه وجود دارد که وظایف اصلی بر عهده پردازنده اصلی و انجام اقدامات امنیتی بر عهده پردازنده امنیتی میباشد.

از لحاظ ابعاد smart pos، این دستگاه دارای طراحی صنعتی با 182 میلی متر برای طول، 78 میلی متر برای عرض، و 54 میلی متر برای ارتفاع است. این مدل دستگاه مقاوم در برابر شرایط محیطی سخت با تحمل رها شدن از ارتفاع 13 متری بر رو سطح بتنی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 5 اینچی رنگی با رزولوشن بالای 720*1280 میباشد که میتوان از آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز استفاده کرد.

معرفی اجمالی دستگاه اسمارت پوز(urovo i9100):

این اسمارت پوز دارای استاندارد های جهانی و ملی میباشد. این دستگاه 2 سیم کارت می باشد و امکان پشتیبانی از سیم کارت های 2G،3G،4G را دارد. از دیگر قابلیت های این دستگاه، پشتیبانی از کارت حافظه 128 گیگ می باشد.

سیستم عامل این دستگاه اندروید 8.1 می باشد و دارای صفحه نمایش 5 اینچی می باشد. این دستگاه دارای رزولوشن 1280در 720 می باشد که باعث میشود در زیر نور خورشید هم به راحتی با آن کار کرد.

از لحاظ باطری، با توجه به ظرفیت بالای  آمپر باطری، شما میتوانید به راحتی ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد با دستگاه کار کنید.

یکی دیگر از قابلیت های مهم این دستگاه، امکان مکالمه صوتی از طریق هندزفری می باشد که باعث افزایش محبوبیت این دستگاه نیز شده است.

مقایسه دستگاه های urovo i9000 و urovo i9100

urovo i9000

ابعاد: 78 * 54 *182میلی‌متر

وزن: 350 کیلوگرم

یک شیار سیم کارت

یک شیار کارت‌حافظه MICROSD

قابلیت پشتیبانی کارت‌حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت

سیستم عامل اندروید

صفحه‌نمایش رنگی با کیفیت ‌HD و ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل

ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

ضد ضربه و مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع

مناسب برای استفاده های صنعتی

حافظه داخلی: 16GB

urovo i9100

ابعاد: 60 * 84 * 196 میلی‌متر

وزن: 465 کیلوگرم

۲ شیار سیم‌کارت

یک شیار کارت‌حافظه MICROSD

قابلیت پشتیبانی کارت‌حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت

سیستم‌عامل اندروید

صفحه‌نمایش رنگی با کیفیت ‌HD و ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل

باتری لیتیوم-یونی ۳.۷ ولت با ظرفیت 5600 میلی‌آمپر‌ساعت

بدنه پلاستیکی و مقاوم به ضربه

مناسب برای استفاده های نیمه صنعتی

حافظه داخلی: 8GB

با دوستان خود به اشتراک بگذارید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا

نسخه ی نمایشی ویژه‌ی مدیران ساختمان پیاده سازی شده است تا بتوانند ، در کمترین زمان سامانه آپارتمانا و امکانات و گزارشات آنرا بررسی کنند.

در صورتیکه مدیر ساختمان هستید ، بر روی دکمه زیر کلیک کنید