فایل اکسل شارژ ساختمان چیست؟ ( دانلود رایگان فایل اکسل شارژ ساختمان )

اکسل شارژ ساختمان

ممکن است که بعضی از مدیران ساختمان ها علاقمند به هوشمند سازی مدیریت ساختمان خود نباشند و ترجیح می دهند با همان روش های سنتی ساختمان خود را اداره کنند. به همین علت باید فایل اکسلی را تهیه کرده و تمام اطلاعات ساکنین به همراه اطلاعات شارژها و همچنین وضعیت پرداخت آن ها را در آنجا وارد کنند.

فایل اکسل شارژ ساختمان چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا هم گفته شد، فایل اکسل شارژ ساختمان توسط مدیر ساختمان تهیه شده وشامل اطلاعاتی اعم مشخصات ساکنین ، میزان شارژهای پرداختی آن ها و همچنین وضعیت حساب آن ها در آن ثبت شده و حتی در صورت صلاحدید مدیر نسخه ای از آن در اختیار ساکنین قرار میگیرد.

چطور باید فایل شارژ ساختمان را به اطلاع ساکنین رساند؟

مدیر ساختمان میتواند در صورت لزوم نسخه ای از فایل اکسل را در اختیار ساکنین قرار دهد و یا از آن پرینت گرفته و آن را در مشاعات ساختمان مانند آسانسور یا تابلو اعلانات نصب و در معرض دید سایر ساکنین قرار دهد.

مزیت نرم افزار آپارتمانا نسبت به فایل اکسل چیست؟

تیم آپارتمانا، نرم افزاری تهیه کرده که استفاده از آن برای مدیر ساده و کارآمد باشد.

1- یادگیری دانش کار با اکسل: 

در صورتیکه مدیر مایل باشد از فایل اکسل برای ثبت حساب و کتاب اهالی و هزینه های ساختمان استفاده کند، می باید حتما دانش کار با اکسل را داشته باشد

اما برای کار با اپلیکیشن مدیریت ساختمان آپارتمانا دیگر نیازی به داشتن دانش یا تخصص خاصی نیست. از طرفی نرم افزار طوری طراحی شده که کار با آن ساده و کارآمد باشد

 

2- اطلاع رسانی دستی: 

برای ارسال اطلاعات فایل اکسل به ساکنین یا می باید فایل در اختیار ساکنین قرار گیرد ( که خیلی از اهالی امکان کار با نرم افزار اکسل را ندارند) و یا باید از ۀن پرینت گرفته شده و در تابلوی اعلانات ساختمان نصب شود

 

اما در نرم افزار آپارتمانا، تک تک ساکنین میتوانند از میزان مبلغ شارژ اعلام شده دز هر ماه و همچنین میزان بدهی خود به صورت ارسال پیامک و همچنین نوتیفیکیشن مطلع شوند.

3- امکان پرداخت شارژ بصورت آنلاین

در صورت استفاده مدیر از فایل اکسل شارژ ساختمان جهت مدیریت ساختمان،می بایستی حتمان  اهالی ساختمان شارژ خود را کارت به کارت کرده ، سپس رسید پرداخت خود را برای مدیر ارسال نمایند. سپس مدیر بایستی رسید را با گردش حساب خود چک کرده و سپس اقدام به ثبت دریافتی در فایل اکسل نماید.

اما با مجهز شدن ساختمان به سامانه آپارتمانا ، تمامی این کارها حذف شده و تسویه ها اتومات ثبت می شود .اهالی مجتمع می توانند نرم افزار آپارتمانا را بر روی گوشی خود نصب نموده شارژ خود را آنلاین پرداخت نمایند.

 

 

 همچنین در پیامک ها لینک پرداختی است که ساکنین به راحتی میتوانند با کلیک بر روی آن وارد درگاه پرداخت شده و به راحتی شارژ خود را پرداخت کنند.

در طرف مقابل مدیر ساختمان دیگر دغدغه چک کردن رسیدهای پرداخت بانکی یا وارد کردن اطلاعات بر روی کاغذ و اکسل را ندارد.

مدیر ساختمان به راحتی میتواند از طریق پنل کاربری به تمام پرداختی های ساکنین را مشاهده کند.

همچنین مدیر ساختمان میتواند برای ساکنینی که در پرداخت شارژ خود تعلل کرده و پرداخت نکرده باشند، جریمه ای تعریف کند تا ساکنین بد حساب مجبور شوند حساب خود را سریعا پرداخت کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا

نسخه ی نمایشی ویژه‌ی مدیران ساختمان پیاده سازی شده است تا بتوانند ، در کمترین زمان سامانه آپارتمانا و امکانات و گزارشات آنرا بررسی کنند.

در صورتیکه مدیر ساختمان هستید ، بر روی دکمه زیر کلیک کنید