مشاوره حقوقی بیدبرگ به صورت تلفنی

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی؛  ویژه ی  کاربران آپارتمانا

ما در تیم آپارتمانا در طی یک سال گذشته با سوالات و درخواستهای از سوی مدیران و اهالی ساختمان رو برو بودیم سوالات و مشکلاتی حقوقی مانند عدم پرداخت شارژ توسط برخی واحدها ، نحوه ی  محاسبه  ی هزینه ای خاص ، شکایت مجمع عمومی از مدیر ساختمان و یا نحوه ی برخورداری از بیمه های مسئولیت و آتش سوزی و شرایط تحت پوشش آنها.

لذا به دنبال آن بودیم تا بتوانیم این نیاز حقوقی کاربران آپارتمانا را به صورت تخصصی و با کمترین هزینه پوشش دهیم. همچنین از آنجاییکه کاربران آپارتمانا در تمامی نقاط ایران ساکن می باشند ، سعی نمودیم تا این سرویس بصورت غیر حضوری و از طریق تلفن ارائه شود.

سرویس مشاوره حقوقی که با همکاری آپارتمانا و تیم مجرب بیدبرگ شکل گرفته است ، دارای  تخفیف های ویژه ای برای کاربران آپارتمانا می باشد.

اما این سرویس فقط مختص مدیران ساختمان و برای مسائل مرتبط با ساختمان نمی باشد .بلکه حتی اهالی ساختمان برای حوزه ی حقوقی مختلف مانند مالیات ، بیمه و تصادفات نیز می توانند اقدام به دریافت مشاوره نمایند.

از آنجاییکه شما به عنوان مدیر ساختمان دارای مسئولیت ها ، وظایف و اختیاراتی در حوزه ی مدیریت ساختمان می باشید ، لذا اکیدا توصیه می شود تا در خصوص پیشگیری از بروز هر مشکلی ، به این مسئولیت ها ، وظایف و اختیارات اشراف کامل یافته و از تمامی آنها مطلع شوید.

اگر هم اکنون نیز دچار مشکلی حقوقی هستید و نیاز به مشاوره دارید ، می توانید هم اکنون با مشاوران بیدبرگ مشورت نمایید.

ازین پس با کمترین هزینه ، مشاوره حقوقی را با تضمین کیفیت دریافت کنید.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و بسته های تخفیفی مختلف  کلیک کنید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا

نسخه ی نمایشی ویژه‌ی مدیران ساختمان پیاده سازی شده است تا بتوانند ، در کمترین زمان سامانه آپارتمانا و امکانات و گزارشات آنرا بررسی کنند.

در صورتیکه مدیر ساختمان هستید ، بر روی دکمه زیر کلیک کنید