رسید شارژ ساختمان چیست؟

رسید شارژ ساختمان

رسید شارژ ساختمان توسط مدیر ساختمان به ساکنینی داده میشود که شارژ خود را پرداخت کرده اند. این رسید به این دلیل داده می شود که ممکن است روزی حساب کتاب های ساختمان دچار مشکل شده و برای اصلاح آن ها نیاز به ارائه  رسیدها توسط ساکنین به مدیر ساختمان باشد. یا ممکن است روزی مدیر ساختمان عوض شود و مدیر جدید برای بررسی پرداخت های اهالی نیاز به رسید های ساختمان یا حداقل ته برگ های آن ها داشته باشد. ازطرفی در برخی از ساختمان ها و مجتمع ها انجام برخی امور مانند اسباب کشی یا حمل بار با اسانسور منوط به ارائه رسید تسویه شارژ به نگهبانی میباشد. این رسید توسط مدیر به ساکن داده میشود تا برای انجام امور مذکور بتواند آنرا به نگهبانی ارائه دهد.

نمونه رسید پرداخت شارژ

رسید شارژ ساختمان

ما در تیم آپارتمانا این رسیدهای شارژهای ساختمان و دیگر هزینه ‌های مشترک آپارتمان را برای مدیرانی که هنوز به سبک سنتی ساختمان خود را مدیریت می نمایند طراحی و تنظیم نموده ایم . این رسید ها  در ابعاد 9.5 در 21 سانتی متر طراحی شده است .که جهت سادگی چاپ و استفاده آنرا به صورت سه رسید در یک کاغذ A4 طراحی نموده ایم . 

اما پیشنهاد ما به جای روش سنتی و استفاده ازین رسید ، استفاده از آپارتمانا می باشد. چرا؟

ما قصد داریم امکانی را در نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا  معرفی کنیم که هم کار مدیر ساختمان و هم اهالی ساختمان را راحت میکند و چرا که دیگر نیازی به ارائه رسید تکمیل شده بصورت دستی نخواهید داشت و از همه مهم‌تر اینکه نگران از بین رفتن اطلاعات خود هم نیستید.

امکان رسید شارژ ساختمان در آپارتمانا

قبض شارژ ساختمان

تیم آپارتمانا تلاش کرده برای راحتی مدیر ساختمان و همچنین صرفه جویی در زمان مدیر(و تیم اجرایی مدیریت) ، این امکان را در نرم افزار آپارتمانا جای دهد.

با امکان ” برگه صورتحساب ” مدیران ساختمان می‌توانند به راحتی بابت هر یک ازشارژهای اعلام شده در ساختمان  ، رسید شارژ صادر نماید. حتی به منظور صرفه جویی در زمان، مدیر سیستم می تواند  با امکان “برگه صورتحساب گروهی” فقط با یک کلیک برای تمامی واحدها رسیدهای شارژ را بصورت اتوماتیک چاپ نموده و آنرا در اختیار ساکنین ( یا مالکین) قرار دهد. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی گزینه اشتراک گذاری، صورت حساب را به صورت دیجیتال و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای ساکنین ارسال کنید.

معرفی آپارتمانا

نرم افزار آپارتمانا، نرم افزاری بسیار کاربردی برای مدیریت ساختمان می باشد. این نرم افزار دارای امکاناتی جامع است که کار اداره ساختمان را برای مدیر ساختمان بسیار راحت میکند. مدیر ساختمان با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتواند شارژ را به تمام ساکنین اعلام کند و برای آن ها نیز پیامک فرستاده و آن ها را از اعلام شارژ ساختمان و همچنین پرداخت آن مطلع کند. با این نرم افزار کار بسیار راحت شده و دیگر دغدغه به هم ریختن حساب ها را ندارید و دیگر نیازی هم به رسید دادن به ساکنین نیست چون شما میتوانید به راحتی تمام هزینه ها و پرداختی ها را ثبت کنید. این نرم افزار امکانات دیگری همچون نظرسنجی و تابلو اعلانات نیز دارد که مدیر میتواند در مورد مسائل ساختمان نظرسسنجی برگزار کند و یا مصوبات هیئت مدیره یا موضوعات مهم را از طریق تابلو اعلانات به تمامی اهالی اعلام کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید
4.4 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد رضایی

سلام. چطوری باید رسیدها رو چاپ کنم؟؟

مدیر وبلاگ

سلام. روی دکمه ” دانلود فایل رسید شارژ ساختمان” در مقاله کلیک کنید. فایل pdf دانلود شده رو باز کنید و بر روی کاغذ A4 پرینت بگیرید.
فایل طراحی شده دارای 3 رسید بر روی هر برگه A4 می باشد که می توانید پس از چاپ با قیچی برش بزنید

مهندس اکبری

من به عنوان مدیر از نرم افزارتون دارم استفاده میکنم و خدا رو شکر هم اکثر اهالی هم نرم افزار رو نصب کردن و پرداخت ها رو آنلاین واریز میکنن . و واقعا از شر کاغذ بازی خلاص شدیم . خیلی خیلی ممنون از نرم افزارتون

مدیر وبلاگ

جناب اکبری ممنون از نظر دلگرم کنندتون.
باعث افتخاره که در جمع خانواده آپارتمانا همراه ما هستید.

هانیه شیرازی

خدا قوت. عالی بود

مدیر وبلاگ

مرسی از شما

میثم

واقعا عالی بود، من از کی دنبال این رسیدهای شارژ ساختمان بودم اما نمیدونستم از کجا باید بگیرم.

مدیر وبلاگ

سلام. خواهش میکنم.

ثریا خلقی

آیا برای ارائه رسید دریافت شارژ مهر الزامی هستش ؟

مدیر وبلاگ

سلام . خیر امضا مدیر ساختمان یا حسابدار ساختمان به همراه نام ایشان کفایت می کند

Sara movahed

سلام…. بسیار ممنون از مطلب کاربردیتون..خیلی عالی بود…

مدیر وبلاگ

سپاس

علیرضا

سلام.. ممنون از مطلب بسیار مفیدتون… من به عنوان مدیر ساختمان خیلی پیگیر بودم نمونه ای از رسید شارژ ساختمان رو داشته باشم.

مدیر وبلاگ

سلام.ممنون از نظر و امتیاز شما .بزودی اکسلی برای محاسبه شارژ نیز ارائه خواهد شد

14
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا

نسخه ی نمایشی ویژه‌ی مدیران ساختمان پیاده سازی شده است تا بتوانند ، در کمترین زمان سامانه آپارتمانا و امکانات و گزارشات آنرا بررسی کنند.

در صورتیکه مدیر ساختمان هستید ، بر روی دکمه زیر کلیک کنید