امکان جدید “برگه صورتحساب” منتشر شد

از این پس  اهالی ساختمان می توانند ، فقط با اسکن یک بارکد صورتحساب شارژ خود را پرداخت نمایند.

مزیت های امکان “برگه صورتحساب ” چیست ؟؟؟

1-  مدیر می تواند این صورتحساب را چاپ نموده و در اختیار آن دسته از  اهالی ساختمانی قرار دهد که امکان استفاده از نرم افزار آپارتمانا را ندارند. ؛ مانند افراد مسن .

2- برخی از مالکین و یا ساکنین ساختمان همیشه در واحد خود سکونت ندارند از طرفی هم نرم افزار آپارتمانا را بر روی گوشی خود نصب ندارند. لذا با چاپ و قراردادن آن در ورودی واحد وی مدیر می تواند مطمئن شود که این واحد حتما از میزان بدهی شارژ خود  مطلع خواهد شد .

3-  امکان پرداخت صورتحساب توسط کاربر میهمان: تاکنون امکان پرداخت صورتحساب شارژ های اعلام شده فقط برای کاربران آپارتمانا و فقط از داخل نرم افزار و وبسایت آپارتمانا میسر بوده است.در حالی  که  برخی از ساکنین ساختمان بدلیل کهنسالی یا نداشتن گوشی هوشمند امکان عضویت در آپارتمانا را ندارند.

این دسته از اهالی ساختمان می توانند با اسکن بارکد چاپ شده بر روی برگه ی صورتحساب خود اقدام به پرداخت صورتحساب شارژ نماید. حتی برگه صورتحساب را در اختیار شخص دیگری قرار داده تا آن شخص برای وی پرداخت را انجام دهد

4-  مدیر ساختمان میتواند با امکان اشتراک گذاری  صورتحساب شارژ ، از طریق دیگر نرم افزارها مانند تلگرام ، واتس آپ و یا ایمیل در اختیار اهالی ساختمان قرار دهد.

این امکان در نسخه ی وب و از بخش “صورتحساب-صورتحساب واحدها” در دسترس است.

منتظر اپدیت جدید آپارتمانا با یک امکان عالی دیگه باشید. بزودی….✌️❤️

با دوستان خود به اشتراک بگذارید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا

نسخه ی نمایشی ویژه‌ی مدیران ساختمان پیاده سازی شده است تا بتوانند ، در کمترین زمان سامانه آپارتمانا و امکانات و گزارشات آنرا بررسی کنند.

در صورتیکه مدیر ساختمان هستید ، بر روی دکمه زیر کلیک کنید